מזון משקאות »תה» מאמרים


האם אתה מצטרף את מסיבת תה? בריאה יתרונות שתיית תה

מאת קרול Shoenberger
מתויק תחת: תה במילים הודעה זו: 410



Print This Post הדפסה על הודעה זו AddThis Feed Button

מקרא אותו כי יש תה התגלה על ידי הקיסר סינית כמעט 5,000 שנים, כאשר ועלים של האוטובוס סמוך בטעות פישלת שלו לתוך חבית של רותחין. במשך מאות, הפופולריות של התה התפשט ברחבי העולם. ביתר השנים האחרונות מדענים חשוף יש פוטנציאל של מערך בריאות הלב היתרונות של הגנה נגד סרטן ו-אובדן משקל לוואי. האם אתה שותה כוס או שתיים או שלוש פעמים ביום?

בריאות הלב: אוכלוסייה הלימודים כולל אחד מ יפן האחרונות בכתב העת של האגודה הרפואית האמריקנית הקישור הצריכה תה עם סיכון מופחת cardiovascular של המחלה. תה עשויה להקטין LDL ( "רע") כולסטרול ולהפוך אותו פחות רגישים artery-נזק חמצון, כמו גם לשפר את תפקוד כלי דם, להפחית דלקת, וכן למנוע קרישה בדם. אבל לא כל היתרונות לב מחקרים מראים, ו יווני מחקר מצא כי תה שחור היו הקשאה אפקט שלילי על aorta, artery הראשי כי נושא דם מן הלב בעת הן שחור, תה ירוק boosted משתנה המציין גדל עומס על הלב.

סרטן: על ניסויי מעבדה, וכן בעלי חיים (אך לא אנושי הלימודים) תה כבר הוצגה polyphenols כדי לדכא מגוון cancers, כולל נקודתיים, בשלפוחית, לבלב, ראה, העור ואת הערמונית. כמה הסתכלותי לימודי נשים מאירופה, סין וארה"ב יש תה מקושר עם סיכון מופחת ovarian של סרטן, למשל

משקל הגוף: יש כמה ראיות כי תה עשוי להיות בעל משקל, אובדן השפעה לא דרך למצוא את כל הלימודים וכל זה השפעה תהיה צנועה במקרה הטוב. מחקר קטן לפני מספר שנים. Oolong תה ירוק boosted בהוצאות האנרגיה של נשים בריא. וכן סקירה על ידי חוקרים שוויצרי, רוב המחקרים מצאו כי תה ירוק או תה ירוק לחלץ מופחת משקל הגוף ואת שומן הגוף. Teapolyphenols עלול לעורר מטבוליזם האנרגיה ואת להגביר שריפת שומן, אך חלק גם עשויה להיות השפעה בשל התה של קפאין.

בריאות העצם: כמה מחקרים, כולל אחד לאחרונה מאוסטרליה מסתכל נשים בגיל 70 עד 85, מצא כי לטווח ארוך תה drinkers נוטים לקבל יותר מאשר צפיפות העצם שאינם drinkers. תה מכיל פלואוריד, flavnoids וכן תרכובות אחרות שעשויות להיות טוב עבור עצמות.

המוח: מעבדה וכן מחקרים תומכים חיה את התפקיד של תה ב aiding cognition לימודי אנשים. עם זאת, הן מוגבלות מבחינת מחקר ב -2006. ישן יותר אנשים ביפן דיווחו מי שתייה קטנה כמו ארבעה עד שישה כוסות של תה ירוק בשבוע היה סיכון מופחת קוגניטיבית פגם לעומת מי drank פחות.

הצג מאמרים נוספים של תה. . .
מחבר: קרול

אנא דרג מאמר זה
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (טרם התקבלו דירוגים)
Loading ... טוען ...

ייתכן שתהיה מעוניין גם במאמרים הבאים:

תגובות

אל תהסס לפנות הערה ...

עדיין עדיף לכתוב מאמר, להביע את דעתו & לקבל בחינם קישורים נכנסים לאתר שלך.

על רגל אחת היום, רק לכתוב כמה מילים על התגובה, היינו מעריכים! בנוסף, או, אם אתה רוצה להראות pic עם התגובה שלך, לך לקבל gravatar!

אתה חייב להיות מחובר כדי לכתוב הערה.

בקר ChiTownPost.com - A Resource עשיר של מאמרים על כל נושא