Potraviny a nápoje »Čaj» článok


Ak by ste Join the Čaj strany? Zdravý Výhody pitie čaju

Podľa Carol Shoenberger
Súbor pod: Čaj Slová v tejto Post: 410



Print This Post Vytlačiť tento príspevok AddThis Feed Tlačidlo

Legenda sa, že čaj bol objavený čínskym cisárom takmer 5000 rokmi, keď sa listy neďalekej autobusovej náhodou foukal do svojej nádobu s vriacou vodou. Počas storočí, čaj popularita sa rozšírila po celom svete. V posledných rokoch vedci odkryl niekoľko možných zdravotných dávok od srdca k ochrane proti rakovine-a-straty hmotnosti účinky. Ak budete piť kalich-alebo dvakrát alebo trikrát denne?

Srdce Zdravie: Populačná štúdia vrátane nedávneho jeden z Japonska v časopise Americkej lekárskej asociácie odkaz čaj spotreba sa zníži riziko kardiovaskulárnych ochorení. Čaju môže znížiť LDL ( "zlého") cholesterolu a je menej náchylná k tepny-škodlivé oxidácie, ako aj zlepšenie cievnych fungovanie, zmierniť zápal a brzdí krvnej zrážanlivosti. Ale nie všetky štúdie ukazujú, srdce výhody a gréckych štúdii zistil, že čierny čaj má negatívny vplyv na výstužné aorty, čo je hlavná tepna, ktorá vedie krv zo srdca, zatiaľ čo obe čierne a zelené čaje oživil premennú označujúci zvýšenú záťaž na srdce.

Rakovina: V laboratóriu a na zvieratách (ale nie ľudské štúdie) polyfenoly čaju bolo preukázané, že potlačenie rôznych typov rakoviny, vrátane hrubého čreva, močového mechúra, pankreasu, pľúc, kože a prostaty. Niekoľko pozorovacích štúdií u žien z Európy, Číny a USA, ktoré súvisí s čajom zníženie rizika rakoviny vaječníkov, napríklad

Telesná hmotnosť: Nie je to nejaké dôkazy, že čaj môže mať váhu-strata vplyvu prostredníctvom nie všetky štúdie nájsť a žiadny efekt by bol skromný v najlepšom. V malej štúdii pred niekoľkými rokmi. Oolong a zelené čaje oživil energetických výdavkov u zdravých žien. A v recenzi švajčiarski výskumní pracovníci, väčšina štúdia zistila, že zelený čaj alebo zelený čaj extrakt zníženej telesnej hmotnosti a telesného tuku. Teapolyphenols môže stimulovať energetického metabolizmu a podporu spaľovania tukov, ale časť účinku môže byť tiež spôsobený čaju je kofeín.

Kostná zdravotníctva: Niekoľko nedávnych štúdií vrátane jednej z Austrálie pohľade na ženy, vek 70 - 85, zistili, že dlhodobé čaj pijače majú väčšiu hustotu kostí ako non-napájačky. Čaj obsahuje fluorid, flavnoids a ďalších zlúčenín, ktoré môžu byť dobré pre kosti.

Mozog: Laboratórne štúdie na zvieratách a podporovať úlohu čaju napomáha poznávanie štúdie u ľudí. Avšak, sú obmedzené v rámci jednej štúdii v roku 2006. Starší ľudia, ktorí v Japonsku hlásené pitnej len štyri až šesť šálok zeleného čaju za týždeň mali znížené riziko zhoršenia kognitívnych porovnaní s tými, ktorí pili menej.

Zobraziť viac článkov v čaji. . .
Autor: Carol

Prosím Hodnotiť Tento článok
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Zatiaľ žiadne hodnotenie)
Loading ... Načítavam ...

Tie môžu byť aj záujem o tieto články:

Komentáre

Neváhajte a zanechať komentár ...

Ešte lepšie napísať článok, vyjadriť svoj názor & zdarma získať spätné odkazy na vaše stránky.

V zhone dnes, stačí napísať pár slov na komentár, my by sme oceniť! A oh, ak chcete, aby pic ukázať sa váš komentár, choď si Gravatar!

Musíte byť prihlásený, aby ste mohli písať komentár.

Navštívte ChiTownPost.com - bohaté zdroje článkov na všetky témy